måndag 31 januari 2011

Veckans profil - Brad Ferro?

Snooki åker på en jävla smäll.

Brad Ferro fick sparken i Augusti 2009 som resultat för att han inte tog med skit från den där tattiga kändisen Snooki från Jersey Shore, som är en sådan där jag-har-inte-gjort-någonting-i-mitt-liv-men-ändå-ska-hävda-mig-och-ingen-kommer-att-göra-något-åt-det. Nja, hon hade nästan rätt, ingen utom Brad. Jag har ingen aning om de känner/kände varandra före eller efter incidenten. Jag bryr mig inte. Det enda som jag med säkerhet vet är att Brad fick nog med tjat i högerörat att han bestämde att flytta Snookis mun långt ifrån sin person medelst knogmacka, med omedelbar verkan.

I GIF-bilden ovan så kan jag utläsa så mycket.

... "blablabla, tjat tjat tjat, också tar jag in snö, också tar jag in snö".... Pang! Och så ändrades karriären något för båda. Snooki fick skriverier vilket är positivt om man är i talanglöshetsbranshen... och Brad fick kicken som idrottslärare på den skola som han jobbade. Tydligen så tyckte skolan inte att Brad skulle spöa rikskändisar framför kamerateams på sin fritid.

Snipp-snapp-snut.. hejdå!

Inga kommentarer: