onsdag 8 augusti 2007

Bild

11 kommentarer:

Rix sa...

Snyggt! Är det tegelpannor som ligger där nere till höger?

Piotr à Paris sa...

ok. du kan sluta lâtsas nu.
Vi ser att det är papiermachédekor.
Det som avslöjar det mest är bordet med förfriskningar till skâdespelarna och statisterna som syns till vänster.

Du har ju till med en imdb sida

Fattas bara en mikrofon som sticker in frân ovan.

Unknown sa...

Byt ut vapnet mot en valfri spritflaska så kunde bilden likagärna varit tagen på parantesen, mig lurar du inte ;) Se till att skjuta först o pallra dig hem snart!
/Jens

H sa...

Vad synd att du fick lite för stora kläder Mar, annars hade du ju varit lite het.

Som sällsynt gäst här måste jag sent om sider kommentera din perverterade swengliska. Jag tror att den där IQ:n du berömmer dina kolleger för att ha, spiller över lite ;)

Allvarligt talat: När ska jag ha ett par kalla på kylning?

/Holmtång

Marra sa...

Lysande!

Forsta bilden och de mangderskit jag for..jaja, det ar ok. Jag kan ta det.

Rix - De mangder skit som Irakiernaa har liggandes omkring, fast jag tar inget ansvar for.

Jens - Mmmm, parantesen.

Holmvardelus - For stora klader? Du vet inte mycket om HipHop hor jag. Hjalmen okar ju mitt sexappeal lika mycket som piratskeppsrom.
Spraket skyller jag pa PTSD.. det ar ett under att jag talar over huvudet taget.
Jag lovar att forvarna innan jga kan komma over. Men jag vill, och jag ska!!!

Unknown sa...

Jag tycker du e fin Martin...men sen har jag alltid varit lite svag för Camo!

Marra sa...

Staffan - Jag vet. Har hort om dig i lumpen. Mer historier,ljug och bilder ar pa inkommande. Denna veckan blir det mycket.

Unknown sa...

Tjena Marra,

Helknäppt att läsa din blogg men det är samtidigt mycket intressant, nästan som Se&Hör.

Har ni skottsäkra ryggsäckar...? Ta med en sån hem i så fall.

Marra sa...

Evil Knjorgen - Skottsaker ryggsack?! Ar det ett skamtsomjag inte forstar?! Svaret ar ju nej.Vi har nastan inget som ar skottsakert. Jo, vi har en sjukt tung vast som vi bar med oss overallt. Och en hjalm.. men dar slutar skottsakerheten. Inte ens vara Humvees tar ju alla smallar. Men de tar skott och sant.. somkapten amerikas skjold!

Unknown sa...

Skottsäkra ryggsäckar, båtdrinkar och sånt. Jaja, jag kommer inte själv ihåg vad den tredje saken var men man skulle skåla för det, kanske därför jag inte kommer ihåg.

Marra sa...

Knjogge - nu måste jag säga att jag verkligen inte minns. Men säger du att vi skålade till det, så skålade vi minsjäl till det med. Jag använder mitt hitte på på studs och säger.
Till skottsäkra ryggsäckar, båtdrinkar och julaftonsnogg!
Fast julaftonsnogg finns..